יום שישי, 13 בפברואר 2009

שימי תבורי וכוכי מרדכי ל"אח הגדול"

מסתמן כי כוכי מרדכי ושימי תבורי יצטרפו לעונת ה-VIP של "האח הגדול" של קשת, שתחל בעוד כשבועיים

עורכת הדין כוכי מרדכי והזמר שימי תבורי צפויים להשתתף בעונת הסלבס של "האח הגדול" שצפויה לעלות בעוד כשבועיים בקשת. מרדכי, רעייתו לשעבר השר אציק מרדכי, התפרסמה בשנים האחרונות כמגישת טלוויזיה ופרזנטורית של מותגים שונים. בימים אלו היא משתתפת בתכניל הפאנל "השאלון" בערוץ SHE המשודר ב-yes. שימי תבורי, מהזמרים הוותיקים והמצליחים בישראל, לא הקליט שירים חדשים מזה מספר שנים אולם ממשיך להופיע.

"האח הגדול" VIP תעלה ב-1 במרץ ותשודר, בנוסף לתכניות הערוכות בערוץ 2, גם בערוץ 20 ב-HOT בתשלום נוסף. בחודשים האחרונים פורסמו כמה שמות של מפורסמים שהוזמנו להשתתף בתכנית, בהם אופירה אסייג שסירבה להצעה, העיתונאי בוקי נאה שככל הנראה ישתתף בתכנית, וכן הזמרת קורין אלאל והאחיות שרונה ודניאלה פיק. בזכיינית אף בדקו שיתוף פעולה עם העיתון ידיעות אחרונות ואפשרות להכניס את הכתב צחי קומה להכנת כתבות עבור העיתון.

כוכי מרדכי הכחישה ואמרה: “הזמינו אותי להשתתף אבל אני לא שם". שימי תבורי סירב לאשר והוסיף. מקשת נמסר בתגובה: “יש סקרנות רבה לגבי מתמודדי האח הגדול VIP אבל רק ב-1 במרץ עם כניסתם לבית, נגלה את זהותם".

הופיע באתר וואלה

4 תגובות:

  1. אם צחי קומה באמת יהיה שם זה יהיה מדליק מאוד

    השבמחק
  2. הם בכלל לא מפורסמים

    השבמחק
  3. אלו כישרונות הפגין דודי ומה היתה תרומתו לתוכנית "הפח הגדול"? כבר אקדים ואומר, כי דודי-קרק, המניפולטור ברמות: השתמש בסמים קשים ומסוכנים, אלכוהליסט גי'גולו ונשים. אוי לבושה אוי לעתידינו ולעתיד ילדינו, מהעובדה שההפקה החליטה או הסכימה איכשהו, לכך שדווקא דודי-קרק, יצא ה"זוכה" ובכך שישמש כמודל לחיקוי שלילי עבור הנוער ההזוי של היום [חזר למוטב אעלק..חחחח]. כל המעוניין לדעת על עברו האמיתי או לאלו מעשים מסוכנים ושליליים מסוגל דודי-קרק, לדרדר את עצמו-תרשמו בגוגל את המילים הבאות: מעריב דודי מליץ מאיה בוסקילה או שתיכנסו ישר לכתבה [ע"י העתק הדבק] באמצעות הקישור/הלינק שלהלן: http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/856/414.html חוץ מהיות דודי-קרק: מניפולטיבי ברמות, הצל והפודל של פנינה: אישה אמיתית צבעונית ומדהימה, שרק בזכותה קיבל פוקוס וחשיפה ושבלעדיה היה זרוק בקנטים. חוץ מהיותו מניפולטור ברמות, מהתמחותו ברכילויות, זבלן מוח חולני וכמומחה "לדפוק" קופונים על גב הצלחתם של אחרים. האם מישהו מכל עדר המתלהבים/בות מוכן להתכבד ולהסביר: לי ולעם ישראל, אלו כישרונות של ממש הציג והפגין דודי-קרק ומה באמת תרם בתכלס לתוכנית "הפח הגדול"? האם הראה את כישוריו: בבישולים ובעזרה לזולת? האם דודי-קרק, הוכיח שהינו מנהיג, בלתי מעורער או שהינו מסוגל להצחיק לבדר ולשמח את עם ישראל, כפי שאכן ראינו, משימי ומפנינה, בשפע ומכל הלב? האם דודי-קרק, הראה כישרון של לייצן או של חקיין ברמות? האם דודי-קרק, הפגין כישרון בשירה ובזימרה? האם דודי-קרק, הפגין כישרונות של: רקדן של לוליין או של קוסם וכו' וכו'?! זאת ועוד, איך ניתן להיתלהב ולקבוע על עיוור ממש, שכביכול דודי-קרק, בהחלט הראוי להיות הזוכה האולטימטיבי. זאת לאחר שלא ראינו, שאכן הציג והפגין ולו כישרון אחד מהנ"ל ומה-גם, כשאין להתעלם מן העובדות שניצפו במו עיניינו, בכגון זה: שדודי-קרק, היה המגעיל הראשון שפגע באמיר, בכדי להחלישו ולסלקו מדרכו? מכך שהסטלבט על שימי על פנינה ועל כולם? מכך שעשה שימוש לרעה, בטוב ליבה הרחב של פנינה ושבעקיצותיו הערמומיות, הציג את פנינה כפדיחה? מכך שהניע את פנינה האמיתית, לחשוף את עברה ואת חולשותיה? מכך שבניגוד לפנינה, לא חשף ודאג להסתיר את עברו השלילי והמכוער, כמפורט בפתיח שדלעיל? לסיום! כבר חשוב שאשיב מראש לכל הציניקנים והמעליזים, כי: השחקן אסי-דיין, העדין והאינטליגנטי היושב בכלא כמו-כן זוהר ארגוב [ז"ל] ורבים רבים וטובים אחרים לא "חזרו למוטב" ואין זה סוד, באשר לסופם המר! הקרק שווה בדיוק בום טרח קרק..ודיה לחכימה ברמיזה. עם כל הכבוד, ומבלי להיכנס לאישיותו וגם לא למניעיו, בדבר התנהלותו המניפולטיבית. אני באמת ובתמים לא מבין, במה עלה דודי-קרק על שימי או על פנינה או אפילו על מנחם, שבלעדיהם לבטח לא הייתה שום הצדקה לצפות בתוכנית "הפח הגדול"? תודה והכל טוב לכוולללל הכבשים התמימות והעיוורות ולכל עם ישראל, למרות שחוץ מהמודחים, כנראה, שגם רבים התחרפנו לגמריי - ממנחם "המשיח" אעלק - חחחחח!

    השבמחק
  4. למה כל הפורומים של MAKO מסתירים ולא מפרסמים את תגובותיי, החושפות את האמת על עברו של דודי-מליץ "הזוכה" של התוכנית "הפח הגדול"?!
    כבר אקדים ואומר, כי דודי-קרק, המניפולטור ברמות: השתמש בסמים קשים ומסוכנים, אלכוהליסט גי'גולו ונשים. אוי לבושה אוי לעתידינו ולעתיד ילדינו, מהעובדה שההפקה החליטה או הסכימה איכשהו, שיצא ה"זוכה" ובכך שישמש כמודל לחיקוי שלילי עבור הנוער ההזוי של היום [חזר למוטב אעלק..חחחח]. כל המעוניין לדעת על עברו האמיתי או לאלו מעשים מסוכנים ושליליים מסוגל דודי-קרק, לדרדר את עצמו-תרשמו בגוגל את המילים הבאות: מעריב דודי מליץ מאיה בוסקילה או שתיכנסו ישר לכתבה [ע"י העתק הדבק] באמצעות הקישור/הלינק שלהלן: http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/856/414.htmlהאמת היא שצר לי על כך, שההפקה שוב הוכיחה שאינה אוהבת "בובלילים" נקודה! אני בדיעה, ששימי או פנינה, היו אמורים לזכות, כפי שלבטח סבורים רבים מהשפויים בעם ישראל-לא הנוער של היום הנסחף אחר עולם האשליות וההזיות. אין לי ספק, שכל אדם שפוי ואובייקטיבי, שעקב אחר התוכנית יומר, שלמעשה: שימי פנינה [ואפילו מנחם המכורע] היו הכוכבים האמיתיים, עם כל מגרעותיהם, ושבלעדיהם לא היה שום טעם לצפות בתוכנית "הפח הגדול" הרדודה. בנוסף לכך, אני משוכנע, ששימי ופנינה-היו היחידים שסיפקו לעם ישראל את כל הסחורה: בהמון דחקות בהמון רגעי אושר ובהמון חום ואהבה-מכל הלב. בוודאי שלא המלנכולים: מנחם "המשיח" הפתטי המרושע ברמות וגם לא דודי-קרק, המניפולטיבי ברמות, שבסה"כ קיבל פוקוס, אך ורק בשל מנהגו המכוער לעשות קופונים על גב הצלחתם של אחרים, בכגון זה: מאיה-בוסקילה, ובכך שבתוכנית זו, היה מוכן לשמש כהפודל והצל של פנינה טורנה: האמיתית הצבעונית והמדהימה. למרות זאת, כהרגלם של כפויי הטובה, דודי נהג לעקוץ את פנינה, בדרכי עורמה ותחבולה-ובכך להפוך אותה לפדיחה. האמת היא, שבדיעבד הייתי מעדיף את מנחם "המשיח" הפתטי המרושע השנוא על כולם, חרף העובדה שמלכתחילה נגעלתי לחלוטין מהתנהגותו הפוגענית והשפלה ברמות. לא אבוש לומר, שעד היום אני כלל לא מבין, אילו תכונות וכישורים של ממש, הפגין ותרם דודי-קרק, לתוכנית "הפח הגדול"? מהי כל ההתלהבות העיוורת מדודי-קרק, שעבד בעיניים על כול עם ישראל. זאת ובשים-לב, בין-היתר, לכל עברו השלילי, כפי שאושרר במו פיו, בכתבה שבלינק הנ"ל? תודה והכל טוב לכוולללל הכבשים התמימות והעיוורות ולכל עם ישראל, למרות שחוץ מהמודחים, כנראה, שגם רבים התחרפנו לגמריי - ממנחם "המשיח" אעלק - חחחחח!

    השבמחק