יום שלישי, 17 בפברואר 2009

המפורסמים באים

היום(יום שלישי) שודרה התכנית לקראת האח הגדול VIP בהנחיית שפרה. בתכנית שפרה ראיינה את אסי עזר ואת ארז טל ושוחחה איתם על עונת הVIP של האח הגדול שאוטוטו מתחילה, בתכנית היא גם ראיינה את אחת המשתתפות שזהותה נשארה חסויה.

המפורסמת שהתראיינה היא ככל הנראה כוכי מרדכי , אישתו לשעבר של איציק מרדכי , שגם מופיעה בפרומואים של התכנית כאשת עסקים וכמישהי שהייתה מעורבת בפרשה גדולה (פרשה של בעלה לשעבר).
כוכי היא עורכת דין ולכן ניתן להבין מזה שהיא זאת שהתראיינה.

בתכנית שאלו אנשים את מי הם היו רוצים לראות סגורים בבית האח הגדול ואילו שמועות הגיעו לאוזניהם על סלבס שמשתתפים. השמות גדעון לוי,קורין אלאל,האחיות פיק ועדי נוימין היו בין האנשים שהוזכרו בשמועות אבל לפי איך שזה נראה אין לדעת ונצתרך לחכות ל1 במרץ כדי לדעת בוודאות.

בתכנית המיוחדת, משתתפים מהעונה הקודמת נתנו טיפים למפורסמים כמו למשל עינב שאמרה להם להיות אמיתיים,רנין נתנה להם עצה שלא כדאי להם לרכל, ליאון התרכז בעיקר בצורך באיפור , איתי ויוני הסכימו שצריך ללכת הרבה לחדר האח גדול ושפרה אמרה שכדאי לקחת הרבה בגדים כי אי אפשר לדעת מתי הם יצתרכו אותם.

בנוסף הראו קטעים מתכנית ה-VIP שמשודרת מסביב לעולם ומהשערוריות שנוצרו סביבה כמו למשל גילויי הגזענות כלפי המתמודדת ההודית שילפה שטי, חתונה בבית ובריחה של כמה מתמודדים. הוזכרו גם שמות של מפורסמים שהשתתפו בעונות שבאנגליה כמו למשל מיני-מי מהסרט של אוסטין פאוארס ואישתו של סילבסטר סטאלון.
עד כה פורסמו כמה זהויות של משתתפים לפי כותרות , זמר מפורסם,זמרת מצליחה,דוגמן ואשת עסקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה