יום שני, 23 בפברואר 2009

בגלל הכח רמת גן - בוקי נאה לא ישתתף ב"האח הגדול"

נאה מעדיף להמשיך לתמוך במאבקי ההישרדות בליגת העל בכדורגל של קבוצתו האהודה והודיע להפקת התוכנית שהחליט לוותר; מגזר העיתונאים לא יזכה לייצוג בווילה, אחרי שגם גדעון לוי ואופירה אסייג אמרו "לא"

בוקי נאה לא ישתתף בתוכנית ’האח הגדול VIP’. לאייס נודע כי הבוקר הודיע כתב הפלילים לשעבר של ידיעות אחרונות לחברת המפיקה את התוכנית, ’קופרמן הפקות’ כי החליט שלא להשתתף בעונה החדשה של תוכנית הריאליטי שתעלה לשידור ביום ראשון הבא (1.3), "עקב התחייביות חשובות יותר", לדבריו.

אותן "התחייבויות חשובות" עליהן מדבר נאה קשורות ב... קבוצת הכדורגל האהודה עליו, הכח רמת גן. נאה, שעומד בראש חוג האוהדים של הקבוצה, שנאבקת על הישארות בליגת העל, החליט להמשיך ללוות את הקבוצה בחודשיים הגורליים הקרובים של מחזורי הליגה. מעודד מהניצחון בסוף השבוע על קרית שמונה, שהעניק להכח סיכויים טובים לשרוד בליגה, החליט נאה להמשיך בתמיכה במאבקי ההישרדות.

למרות היעדרותו של נאה, יכולים בקשת להציג רשימה נאה של סלבס שפרסומים לא רשמיים על השתתפותם הופיעו בכלי התקשורת, ביניהם: שימי תבורי, יוסי מילשטיין, האחיות פיק, קורין אלאל, מאיה בוסקילה, גיא לובלצ’יק, כוכי מרדכי, שרי גבעתי ועוד.
לעיתונות כנראה לא יהיה נציג בווילת הידוענים, לאחר שגדעון לוי, ששמו הוזכר במועמד, הודיע כי לא ישתתף בתוכנית. עוד קודם סירבה עיתונאית הספורט אופירה אסייג לקחת חלק בתוכנית המושקעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה