יום שבת, 7 בפברואר 2009

אז מה זה בעצם "האח הגדול VIP"

לאחר העונה הראשונה של האח הגדול, הוחלט בהפקת התוכנית להפיק עוד עונה. העונה החדשה תיקרא "האח הגדול VIP". בגרסה החדשה שינויים רבים מהפורמט המקורי: הדיירים ישהו בבית רק כ-30 ימים ולא 107 ימים כמו בעונה הראשונה, יהיו רק כ-10 דיירים, כל הדיירים הם ידוענים ישראלים.

חלק משמות הידוענים שישתתפו בתוכנית פורסם, אמנם אף אחד מהם לא אישר רשמית את השתתפותו. שינוי נוסף הוא הפרס. בגרסת ה-VIP המנצח לא יקבל כסף בגלל שהוא כבר מקבל תשלום על השתתפותו. כל מפורסם שמשתתף יקבל 3000 ש"ח לכל יום ולבסוף מי שיגיע לגמר יצבור כ-90 אלף שקלים. קשת אישרה את הפרטים והתוכנית צפויה לעלות ב-1 למרץ 2009.

אם תהיתם האם ישנו את הבית אז התשובה היא לא, הבית ישאר כמעט אותו דבר רק עם שינויים קטנים כמו למשל מקלחת סגורה , והוצאת המצלמה מהשירותים (בכל זאת הם מפורסמים..) הסיבה לכך היא, שזאת לא עונה 2, זאת עונת ביניים, וההפקה לא יכולה לשפץ את הבית רק בשביל תכנית שתימשך חודש (ככה זה גם במדינות אחרות בעולם). ממש כמו בעונה הקודמת גם למפורסמים יהיו משימות תקציב שהם יצתרכו להשלים כדי לזכות בתקציב גבוה ולהכין תקציב שבועי עם הדברים שהם רוצים.

גם התכנית "האחות הקטנה" שמשודרת בביפ תחזור כדי לסקר את 10 המפורסמים שישהו בבית, בטוח יהיו 10 מפורסמים אך מהפקת התכנית נמסר שכמו שבעונה הקודמת הובטחו 15 משתתפים וברגע האחרון נוסף עוד מתמודד (יוסי בובליל) כך גם כאן המספר של המתמודדים יוכל להשתנות ברגע האחרון.

השם "האח הגדול VIP" הוא השם הרשמי ולא "האח הגדול סלבס" בשם זה משתמשות גם מדינות אחרות בעולם כמו למשל בלגיה, הולנד,ספרד,פולין,מקסיקו,הונגריה ובעוד מדינות אחרות.המשמעות של המילה VIP היא קיצור באנגלית של Very Important Person , אדם חשוב מאוד. בכל שבוע יודח מתמודד אחד אך בגלל הזמן הקצר יהיו כמה הדחות כפולות במהלך העונה.

גם העונה הזאת תשודר 24 שעות ביממה בערוץ 20 בהוט והפעם גם לקוחות יס יוכלו לצפות בערוץ זה. השינוי היחיד הוא שהעונה הזאת תיהיה בתשלום ומי שירצה לראות את ערוץ 20 (גם בהוט וגם ביס) יצתרך לשלם כסף. בנוסף יהיה אפשר לראות 4 מצלמות בסלולר ובאתר האינטרנט של קשת.
עד עכשיו היו הרבה שמועות על המשתתפים כמו למשל שרונה ודניאלה פיק, גדעון לוי, בוקי נאה, עדי נוימן, קורין אלאל,ניר פרידמן ועוד... , קשת מנסה להסתיר את זהות המתמודדים ורוצה שהחשיפה הראשונה שלהם תיהיה בשידור חי בכניסה לבית "האח הגדול" בתחילת מרץ.

4 תגובות:

  1. כבבבר 4 יודעים
    זה שימי תבורי
    אמיר פי גוטמן
    מאיה בוסקילה
    יעל דואני

    השבמחק
  2. בחחייםם לא יהיה לכם ריטינג כמו שהיה לכם באח הגדול 1

    השבמחק
  3. רקק 30 יממייםם :O

    השבמחק
  4. כל הדיירים חרטה ברטה בני אדם יותר זולים מאנשים לא מוכרים.סך הכול כישרון שירה וזהו מגעילים כלם

    השבמחק