יום שישי, 30 בינואר 2009

האח הגדול סלבס ב-8 למרץ , בוקי נאה עבר את האודישנים וישתתף בתכנית

לפני כשבועיים התקבל נאה לתוכנית האח הגדול VIP שאמורה לעלות לאוויר, כך נודע לאייס, ב-8 במארס לאחר שעבר את האודישנים. "הוא יהיה ’האח השמן’ של האח הגדול", התלוצץ החבר, "זה לפחות ישחרר אותו מהפלאפונים והביפרים לכמה זמן".

בוקי נאה, כתב הפלילים של ידיעות אחרונות מזה קרוב לעשרים שנה, פוטר לאחרונה מהעיתון כחלק מגל הקיצוצים שבוצע בו. נאה היה מסוכסך עם בכירי העיתון מזה תקופה ארוכה. אני לא יודע מה זה, שמעתי שסוגרים אנשים בוילה בלי ביפר ובלי פלאפון. קצת שקט בחיים. אני אהיה האח השמן של 'האח הגדול', אני מובטל עכשיו ובמקום לחתום בשירות התעסוקה אני אתפרנס מזה" אמר בוקי נאה.מקשת נמסר כי הליהוקים לגרסת הסלבס נמצאים בשלבים מתקדמים, אולם בזכיינית נמנעים בשלב זה להגיב לגבי מועמד כזה או אחר.

הוא עבר את האודישנים וישתתף בתכנית שאמורה לעלות ב-8 למרץ.

תגובה 1:

  1. עוד מעט מתחילה העונה השנייה של האח הגדול, נראה לי יביאו אנשים מעניינים הפעם אפילו יותר מבעונת הסלבס

    השבמחק