יום שלישי, 6 בינואר 2009

נדחו המיונים ל"האח הגדול 2" בעקבות גרסת הסלבס

זה שהעונה השנייה לתכנית שוברת השיאים, זו שהביאה לנו גיבורי תרבות מפוקפקים (ודי עם ההקדמה, מדובר ב"האח הגדול"), על הגריל, כבר שמעתם. ומה עם האודישנים? תלוי את מי שואלים. כזכור, עוד בפרקים האחרונים של העונה הראשונה, הכריז המנחה ארז טל על פתיחת ההרשמה. אז להירשם אתם אכן יכולים. ומה עם השלב הבא?

כפי שנודע ל- Eonline, שלב המיונים היה אמור להתחיל בסמוך לסוף העונה הקודמת. למרות זאת, נכון לעכשיו בהפקת התכנית מפנים את כל מי שחפץ להיות הלאון הבאה להרשמה באתר של הזכיינית "קשת", אך בפועל אין כרגע שימוש בנתונים שנקלטים. "המפיקים הורידו הילוך בכל הנוגע לעונה השנייה, וזאת מהסיבה שרוב אנשי 'קופרמן הפקות' עסוקים בגרסת הסלבס של הריאליטי שצפויה לעלות לשידור לפני", מסר ל- Eonline מקורב להפקה.

יותר מכך, אם תחליטו להרים טלפון למשרד ההפקות כדי להגיש את מועמדותכם, יאמרו לכם שנכון לעכשיו מתבצעת ההרשמה בלבד, ללא זימון לאודישנים. כלומר, כל אלה שיושבים בבית וכוססים בעצבנות את ציפורניהם - נא להירגע ולהמתין בסבלנות. מתישהו יקראו לכם.

מהפקת התכנית נמסר: "העבודה לקראת העונה השנייה של 'האח הגדול' החלה. ההרשמה לאודישנים לעונה החדשה נפתחה לפני כשבועיים וכבר נרשמו למעלה מ- 80,000 איש". רק שימו לב להתעלמות טוטאלית ורשמית מעניין המיונים שנדחו...

תגובה 1:

  1. אני נרשמתי ישר אחרי שנגמרה התוכנית...האם יש אפשרות שיזמנו אותי? תודה..

    השבמחק