יום שבת, 27 בדצמבר 2008

סלב? האח הגדול ישלם לך 3,000 שקל ליום

הפקת "האח הגדול" מנסה לגייס סלבס לעונה הבאה של התוכנית, ומציעה
סכום גבוה על מנת לפתות את מפורסמי ארצינו. הסלב שיגיע לגמר יוכל לגרוף90 אלף ש"ח. אגב, הסכומים עשויים להשתנות בהתאם לאהדת הידוען
3,000 שקל ליום. זה הסכום אותו ירוויחו סלבריטאי הצמרת של ישראל שייעתרו לבקשת ההפקה וייכנסו אל בית "האח הגדול" בגרסת המפורסמים של תוכנית המציאות המדוברת. הליך הליהוק לעונה בה צפויים לככב ידוענים ישראלים נמצא בימים אלה בעיצומו, אך גורמים בזכיינית קשת מספרים כי מדובר במשימה לא פשוטה.

כדי לנסות ולגרום להצעה להפוך לאטרקטיבית יותר, מציעים כעת המפיקים תמורה נאה עבור ההשתתפות. הגורמים מספרים כי בשבועות האחרונים פנו מפיק התוכנית אלעד קופרמן וסמנכ"ל קשת רן תלם אל כמה ידוענים בהצעה להשתתף בפרויקט, בתמורה לסכום של 3,000 שקל לכל יום של שהייה בבית. הפרויקט צפוי להימשך כ-30 יום, כך שמי שיישאר עד הגמר צפוי לקבל סכום מכובד מאוד של 90 אלף שקל. לדברי הגורמים, הסכומים צפויים להשתנות בהתאם לדרגת האהדה לידוען ולהערכות בעניין תרומתו להצלחת התוכנית.

מקשת נמסר בתגובה: "ליהוק עונת הסלבס של 'האח הגדול' מתקדם מעבר למצופה. על פי עקרונות הפקת התוכנית חלק מההכנסות יופנה לתרומה, עובדה שסייעה לרבים להירתם למען המטרה החשובה ".


לקוח מאתר nrg

תגובה 1:

  1. וואי חבל שאני לא "סלב" .... גוף גדול כזה יכול לשלם אני מוכנה ב400 ש"ח ליום (-:

    השבמחק